BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2010. május 5., szerda

Díjat kaptam:)


Nusman, köszönöm szépen a díjat!

1. Ha valaki adja, én elfogadom ellenvetés nélkül.
2. A logót kirakom a blogomba.
3. A szabályzatot kirakom a blogomba.
4. Megnevezek 6 másik blogot, akiknek átadom a címet.
5. Kitöltöm a tesztet és kirakom a blogomba.
6. Megnevezem, hogy kitől kaptam és nagy színes betűkkel kirakom a blogomba.

Becenév: Andi

Lakhely:Budapest

Születési hely:Budapest

Magasság: 172 cm

Névnap: április 18.

Foglalkozás: marketinges

Testvér: szerencsés egyke vagyok:)

Anyanyelv: magyar

Beszélt nyelvek: magyar, angol, spanyol, egy apró cseppnyi orosszal. Nemhiába, nekem még kötelező volt(:

Gyűjtemény: könyvek, gyöngyök, focis ereklyék

Iskola: általános, középiskola, főiskola.

Kedvencek: kislányomat szeretgetni,focimeccset nézni élőben/TV-ben, gyöngyöt fűzni, olvasni.

Zsebpénz: sajnos, már nem kapok, csak fizetést.

Kívánság: egyszer az Old Traffordon megnézni a Manchester-t!!!!!!!!!!!

Háziállat: két lökött macska.

Akiknek szeretném továbbadni:
Kata
Zsófy
Zsófia
Zsuzsa
Anikó
Tünde

4 megjegyzés:

Anikó írta...

Ez most igen nagyon jólesett:-). Aranyos vagy, nagyon köszönöm!:-) Nem ígérem, hogy ma megcsinálom, de a hét folyamán biztosan.

BéKata írta...

Köszönöm szépen, drága vagy, én már megkaptam a díjat, és mindenkinek továbbadtam, aki csak szereti a gyöngyöket!!!! :-)))))

tunde írta...

Kedves Andi, a helyzet az, hogy én gondoltam rád. :-)
http://kosarfonas.blogspot.com/2010/05/picike-dijacska.html

tunde írta...

Mármint, hogy én is! 8))