BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2011. április 28., csütörtök

Üvegkavics

8 megjegyzés:

Las Cositas de Lyra írta...

Very nice!!!

Magdi írta...

Az üvegkavicsokat nagyon szeretem, mert olyan szépen fel lehet "öltöztetni" őket! Ez is nagyon szép!!

ekszerlada írta...

Jaj de üde,finom,még a nyálam is összecsordult,annyira szép

Zsófi írta...

Gyönyörű nyaklánc!
Amikor megláttam, az az érzésem támadt, hogy ez azonnal kell nekem.
Szép, harmonikus színei vannak, és a formavilága is különleges a számomra.
Szóval....Ide vele, de izibe' :-)))

Zuzzl írta...

wow,

such nice Colours,
Congratulation, its a really beautyful Pendant.

Hugs
zuzzl

Unicornio írta...

Lovely!

Mágus gyöngyei írta...

Nekem is tetszik. Üvegkaviccsal már én is dolgoztam.

Piky73 írta...

Nagyon érdekes és különleges!