BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2011. október 10., hétfő

Itt vagyok!


Hónapok óta nem fűztem semmit. Nem volt kedvem, nem volt ihletem. Megfordult a fejemben, hogy eladom az összes gyöngyömet, és abbahagyom az egészet. Aztán valamelyik nap eszembe jutott, hogy vissza kéne térni a kezdetekhez. Leültem, és csináltam pár egyszerű fülbevalót. Szerelőpálcára néhány gyöngy, rá az akasztó, és kész. Mikor megcsináltam a negyediket, úgy éreztem, hogy kéne valami "mást" is fűznöm. Mi mást, mint a jolly jokert? Ha a Xavéria sem hozza vissza a kedvem, akkor semmi. Jelentem, sikerült! Újra érzem a késztetést, hogy fűzzek valamit. Hajni, ezt most tényleg nagyon köszönöm!

4 megjegyzés:

Ami írta...

Nem tudom, mi kell ahhoz, hogy az ember felhagyjon a gyöngyözéssel - főleg mert én csak egy éve foglalkozom vele, de már egy hét fűzésmentesség után elvonási tüneteim vannak, Te pedig régebb óta "szenvedsz" gyöngyitisztben -, de örülök, hogy újra láthatok Tőled egy szépséget!

Panka gyöngye írta...

Örülök,hogy túlléptél a holtponton!A medálod gyönyörű!

Ildikó írta...

Nagyon szépséges lett!! Örülök, hogy újra alkotsz!

Zsófi írta...

Jó, hogy itt vagy :-)))
és milyen gyönyörűséget hoztál! Szerintem a Xavéria már álmodból felkeltve is menne....és mindig valami újat viszel bele, nekem nagyon bejön!