BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2011. január 23., vasárnap

Blogszülinapi játék/Birthday giveaway


Mostanában lesz 2 éves a blogom, ezért játékot hirdetek. A képen látható apróságokat lehet megnyerni, és lesz egy fűzött meglepetés is.
Nem kell mást tenned, csak hagyj egy megjegyzést. Akinek nincs blogja, az e-mail elérhetőséget is írjon!
Megköszönöm, ha meghirdeted a játékot a saját blogodban:)
Jelentkezési határidő: 2011. február 10.
Sorsolás: 2011. február 11.

Blog-birthday giveaway!
My blog is two years old now, so I start a game. You can win some accessories, beads and cabochons (can be seen on the picture) and there will be a surprise too.
The only thing you have to do just leave a comment. If you don’t have a blog, leave your e-mail address in the comment.
I’ll be glad if you publish it on your blog.
You can join until 10.02.2011.

29 megjegyzés:

Magdi írta...

Boldog Blog Szülinapot kívánok! Szeretek hozzád benézni tetszenek a munkáid kívánok hozzá egészséget sok-sok gyöngyöt és rengeteg időt /amiből mindig kevés van/ hogy tovább gyönyörködhessek a munkáidban!
Még nem voltam játékon első jelentkező, arról meg nem is beszélve, hogy még soha nem sikerült nyernem! Talán most kedvez a szerencse és izgalommal várom a meglepi láncot is!

Puszi: Magdi

Zsófi írta...

Szerettem volna, ha én leszek az első, és a fődíj egy csíkos napernyő :-)))
Naná, hogy jelentkezem, és én vagyok a nyerő!
Boldog blogszülinapot Andi!

Susu írta...

Kedves Andrea!
nagyon boldog 2. születésnapot!
Örömmel részt veszek a játékban! :)
Izgatottan várom a további alkotásaidat! :)
ÜDv,
Susu

Ba írta...

Kedves Andi!

Boldog blogszülinapot és további sok szép alkotást kívánok Neked!

Kőrösi Mercédesz írta...

Kedves Andi, további sok örömet az alkotásban, és köszönjük a lehetőséget!

Ildikó írta...

Kedves Andi!
Boldog blogszülinapot, a jövőre nézve sok gyöngyöt és rengeteg új alkotást kívánok!!!!!
Szívesen játszom veled!

Zsu írta...

Én is csatlakozom az előttem szólókhoz és boldog szülinapot kívánok, meg persze még sok ilyen gyönyörű alkotást!
Remélem a hetes szerencseszám :)

Zsófy írta...

Szia Andi!Örömmel veszek részt a játékodban.Nagyon boldog lennék ha én nyernék,mert akkor együtt postázhatnád a könyvekkel!!!Ja,és Boldog BlogSzülinapot!!!!És naggggyon köszönöm a díjat,most gondolkozhatok azon,hogy mit írjak,meg hogy kinek adjam tovább!:-)))

Gabriella írta...

Boldog Blogyszülinapot kívánok! Én is szeretnék játszani!

horimarika írta...

Minden jót a blogszülinapod alkalmából. Jelentkezem a játékra.

rozfi írta...

Szia!
Szeretnék én is játszani.
Az oldalsávomba kiraktalak: erdekesss.blogspot.com

Marijja írta...

Boldog szülinapot kívánok a szép blogodnak!
Szeretnék én is játszani!
Köszi a lehetőséget!
Marijja

Monica írta...

Szia Andi! Most találtam a blogodra, és ámulattal, élvezettel olvasgattam nálad! Rögtön követőd is lettem :D
Születésnapjára a blogodnak sok - sok posztot kívánok még érdekes és figyelemfelkeltő bejegyzésekkel, írójának pedig kitartást, erőt, ügyességet, egészséget a továbbiakban!

norono írta...

Kedves Andi, nagyon örülök, hogy a játékod kapcsán rátaláltam a blogodra! Gyönyörű szépeket fűzöl!
Na szóval első sorban boldog 2. blogszülinapot kívánok!
És örülök, hogy játszhatok veled!

Monessa írta...

Boldog blog szülinapot! Köszi a lehetőséget! :)

Névtelen írta...

Szia! Boldog blog-szülinapot :)
és további sok sikert
Julcsi
(j.kaldy@gmail.com)

latinka írta...

Boldog blogszülinapot kívánok,sok-sok szép alkotást! Szeretnék én is játszani.
Hirdetem a blogomban:)

Erzsébet írta...

Boldog blogszülinapot!

Tündéri Lonka írta...

Jelentkeznék :) és kiteszlek a blogomba is :)

Évi (Vica) írta...

Boldog blogszülinapot !
Én is szeretnék a játékra jelentkezni. A blogomra pedig kitettem az oldalsávba a játékod képét :)

Gabessz írta...

Jövök én is szerencsét próbálni! Boldog blogszülinapot és további sok szép alkotást kívánok!

Pálfalvi Zsuzsa írta...

Gratulálok a szülinaphoz!!!:) Szeretnék veled játszani!

kirszti írta...

Gratulálok a blogszülinaphoz! Örülök, hogy megtaláltam a blogod, érdemes nálad barangolni :)

Bernadett írta...

Gratulalok.:)
Szeretnek en is jatszani.:)
Jatekodat hirdetem.:)

Ágnes írta...

Sok boldog blogszülinapot, nagy nap ez egy blog életében!
Szeretnék játszani!:)

zsanni írta...

Nagyon sok boldog blogszülinapot!!!
Köszönöm a lehetőséget!!!

N.Zsuzsi írta...

Boldog blogszülinapot!
Játékodat meghirdettem itt:
http://forum.tyukanyo.hu/index.php/topic,19.msg2867.html#msg2867

Szilvavirág írta...

Csodajó^^ Szeretnék nyerni...bár az ember azzal is nyer, ha csak olvas téged^^ További sok örömet kívánok a munkáidhoz! (amorfsziluett.freeblog.hu)

Morella írta...

Boldog blogszülinapot!
Jó helyük lesz nálam, ha ide támadna kedvük jönni.