BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2011. január 23., vasárnap

Kreatív blogger díj


Zsannitól kaptam ezt a díjat, köszönöm szépen!
7 dolog rólam:
- imádom a focit (ManUtd, FTC)
- rettentő béna vagyok, a gyöngyfűzés az egyetlen kézműves dolog, amit meg tudtam tanulni:)
- képtelen vagyok térképről tájékozódni (ebből következik, hogy mintát olvasni sem nagyon tudok)
- szeretek olvasni
- imádom a horrorfilmeket
- nagyon várom a tavaszt
- egyszer szeretnék eljutni Uruguay-ba.

Akiknek szeretném tovább adni:
Zsófi, Zsóka, Nikol, Éci, Ági.

3 megjegyzés:

Zsófi írta...

Köszönöm szépen, és persze hajrá Fradi :-)))

Zsófi írta...

Most jut eszembe, szinte rám is illik, amit írtál :-)
Mondjuk azzal a különbséggel, hogy:
- Juventus :-)
- Vígjáték a horror helyett
- Toscana Uruguay helyett, de a többi mind stimmel :-), így én már nem is írok magamról.

Ági írta...

ó, de aranyos vagy, hogy rám (is) gondoltál, köszönöm szépen :)